OGŁOSZENIE KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W SZAMOTUŁACH z dnia 27 sierpnia 2015 r.
OGŁOSZENIE
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W SZAMOTUŁACH
z dnia 27 sierpnia 2015 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji
Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
-
w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań
w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. nr 123, poz. 857, z późn. zm.); -
w zakresie wymagań pożądanych:
-
mający co najmniej 8 – letni staż służby w Policji,
-
mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;
-
-
w zakresie wymagań dodatkowych:
-
posiadanie wykształcenie wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
-
posiadanie wykształcenia wyższego z tytułem magistra
-
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
-
CV i list motywacyjny;
-
kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
-
koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron, napisanych czcionką Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
-
oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór Wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
-
oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym
z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór Wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji); -
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy lub regulaminu jednostki organizacyjnej Policji):
-
Kierowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru podczas nieobecności Naczelnika nad całością prac będących w gestii Wydziału Prewencji oraz pracą policjantów wchodzących w skład Wydziału;
-
Planowanie, organizowanie i koordynowanie służby policjantów prewencji;
-
Przeprowadzanie odpraw do służby oraz rozliczanie policjantów na jej zakończenie;
-
Nadzorowanie realizacji zadań służbowych przez funkcjonariuszy Wydziału Prewencji. Dokumentowanie przebiegu i wyników nadzoru w rejestrach, protokołach, notatkach służbowych;
-
Pełnienie obowiązków oficera kontrolnego jednostki;
-
Uczestnictwo w opiniowaniu służbowym funkcjonariuszy wydziału. Przeprowadzanie rozmów z podległymi policjantami dotyczących opiniowania. Przygotowanie projektów opinii służbowych;
-
Inicjowanie, organizowanie i podejmowanie działań mających zapobiegać popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz innych zjawisk kryminogennych;
-
Analizowanie stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego na podległym terenie.
-
Uczestniczenie w pracach zespołów i komisji związanych z problematyką bezpieczeństwa
i porządku. -
Zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń przez stosowanie odpowiednich form
i metod pełnienia służb adekwatnych do rodzajów zagrożeń przy uwzględnieniu będących do dyspozycji sił i środków. -
Opracowywanie koncepcji i planów dotyczących przygotowywania oraz wykorzystania sił
i środków Policji w warunkach zbiorowego naruszenia porządku publicznego oraz zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. -
Współpraca z Naczelnikiem Wydziału Kryminalnego w zakresie przedsięwzięć dotyczących zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego w celu zapobiegania przestępczości oraz ograniczenia zjawisk patologii społecznej.
-
Nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań podejmowanych przez jednostki terenowe z obowiązującymi przepisami prawa oraz wydawanie zaleceń dotyczących ujawnionych uchybień i niedociągnięć.
-
Utrzymywanie stałego kontaktu z sądami rodzinnymi oraz innymi instytucjami
i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką dzieci i młodzieży. -
Organizowanie doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji;
-
Prowadzenie postępowań skargowych oraz pełnienie funkcji zastępcy koordynatora do spraw skarg i wniosków KPP Szamotuły;
-
Nadzór nad funkcjonowaniem Sespol, SWD w obszarze służby prewencyjnej.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły w terminie do dnia 09 września 2015 r. z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji
w Szamotułach tel. 61 29 31325 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl. w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 09 października 2015 roku.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W SZAMOTUŁACH
insp. Sławomir Dziupiński